Om

Kampen mod cancer

Vidste du, at cancer er den hyppigeste medicinske dødsårsag for danske børn over 1 år? Hvert år rammes 200 børn af cancer. 6 ud af 7 overlever. Der er heldigvis sket meget de sidste årtier hvad angår overlevelsesprocenten. For bare 20 år siden var det kun 3/4, der overlevede.

Over 50 % af de børn, der overlever cancer, får svære senfølger efter den hårde kamp.

Vi har gjort det til vores mission at hjælpe kræftramte børn. Sammen kan vi bevæge os mod en fremtid, hvor 7 ud af 7 overlever, og hvor alle børn, der har haft cancer, får den hjælp og støtte, de har behov for.

Derfor støtter vi Børnecancerfonden med et fast beløb for hvert produkt på vores webshop. 

Make more, give more

Jeg har i mange år gerne ville bygge en virksomhed op om noget større end ren overskud på bundlinjen. Tanken om at skabe noget der er større end de produkter vi sælger og have en reel vision og mission som vores kunder og ansatte kan afspejle sig i med stolthed, inspirerer mig. 

Make more, give more er den filosofi vi har. Jo mere vi sælger, jo mere kan vi donere og gøre en forskel. Vi kunne sagtens sige at vi donerede 5-10% af vores overskud til fonden, men det synes vi ikke er retsvisende. 5-10% af hvilket overskud? Vi er en lille virksomhed, ikke en Non-profit, og det koster penge at vækste. 

Vi vil hellere donere et fast beløb for hvert produkt vi sælger. Det gør det tydeligt og målbart hvor stor en forskel vi gør, overfor vores kunder og vores ansatte. 

Jeg håber at du vil være med på vores mission om at hjælpe kræftramte børn og deres familier.

Jonas / Iværksætter og ejer af Dagens Kys